1 februari 2008

Let me break something

Äntligen är det helg. Jag tror inte att jag har varit med om en värre vecka om jag ska vara ärlig. Jag vet egentligen inte vad som har varit så jobbigt, det enda jag vet är att jag är urtrött nu och att jag egetligen borde sova, höhö >.<>

aawgH, tidigare idag var jag, Emelie, Sara, Carro och Madde (missing person; Johanna) på Åhlens café och dels tog oss en omgång latte men också (!) kollade på resor inför sommaren. Bulgarien - Golden sand (?) har vi riktat in oss på ruskigt hårt och magkänslan säger mer än ja till det, må jag säga x] Tänk på lilla jag, stackaren har aldrig varit utomlands.

Helgen ska jag tillbringa i stillhet. Jag behöver absolut ta det så lugnt som möjligt för en gångs skull. På något vis lyckas jag alltid vinna första pris i att vara hetsig och igång verkligen varje minut varje dag varje helg. Men inte ihelg, denna gång får priset gå till någon annan. Vem det är än så hoppas jag att hon/han njuter av att vara mig en hel helg, raur ; )

Jag längtar dock till träningen på söndag. Det var längesen jag tränade med tha gangstahz så det ska bli riktigt, kungligt roligt. UgH, jag gillar dans typ såhär jättemegamycket. Trist att jag inte valde estet dans. Sjuk miss känns det som ibland O.o Efter gymnasiet, då jävlar. Just wait bitches ;> När jag ändå sitter och drömmer om min k00la framtid så kan jag meddela att jag fick fett MVG i estetisk verksamhet dans i höstas. Jag är noejd hezt :) JA JAG VET, LÅT MIG SKRYTA :(

Godnatt,

Inga kommentarer: