5 februari 2008

I'll be the one to hold you when you're down

Fettisdagen idag då. Perverst (hahahaha, vad kul ord) att alla semlor var slut då min mamma skulle vara snäll och åka och köpa en åt oss var. Helvete, är det rätta ordet för det. "Nej, en ny leverans kommer klockan 16.00" Men tyvärr, ni miste just en storkund eftersom att vi inte hade tid att vänta så länge. Vi har ANNAT att göra här i världen än att vänta på semel-leveranser, goddamnit :[ Så jag får äta en apelzin i stället, som vanligt. Kul att min fettistisdag blev jätte hälsosam. Förövrigt så blir dethär min andra bappelzine men det gör ingenting, för dem är goda !


Pååååå (läses med lite klang i rösten) skolan idag var det handboll på idrotten. Det var, ja vad ska man säga, ansträngande men ändå ganska kul. Vårat lag (det gröna, jag hoppas att ni hejade) sprang mest upp och ner kändes det som men samtidigt så är det bara att leta en positiv mening till det också; vi fick kondition ;>

Om en timma är det dags igen, Jazzdansen. För andra gången denhär terminen ska jag inta golvet på dansmagasinet med mina verkligen sugiga Jazzskor. Hejhå, jag var och kollade på nya idag. Jag hittade verkligen de perfekta för ett väldigt rimligt pris, men nej. Jag har inte råd denhär månaden. Bajz (ursäkta). Jaja, jag får kämpa på med mina förböveliga skor tills pengar ramlar in i kassan igen : )

Vi hörs senare, troligtvis.

ps. Jag har fått i uppdrag att blogga på www.enp.nu denhär veckan, så kika in där på elevbloggen i slutet av denna- eller början av nästa vecka vettja ;>

Inga kommentarer: