8 februari 2008

Show me hell

Varför är jag så jävulususkt trött? Även fast jag har plugg att göra väljer jag istället att sitta och tjåkka med digestive och mackor. Jag tror snart att jag sväller upp, det kommer lixom som en chock bara pang poff. Hjälp vad läskig jag hade sett ut. Det som också är lite ångest är att jag snart ska laga till mig lite middag till råga på allt, köttgryta m. ris. Helt ärligt så finns det inte mycket annat att göra än att äta i mitt hem just nu så låt mig, tack på förhand : ) Förövrigt så låter det som att jag är kung på att laga mat (köttgryta och ris, det är typ svårt) men det är så lågt ifrån sant som det kan bli. Jag har inget tålamod så mina matlagningsförsök brukar oftast sluta i katastrof. Tur att jag har en mamma som är grym på att laga mat och som gör den åt mig <; MOHAHA, jag har det bra jag.

Nej, dags att laga mig ett mål mat. Okej, jag erkänner, jag ska hacka salladen och VÄRMA maten då. Nöjda?

Tjingeling

Inga kommentarer: