10 februari 2008

It's a good start, I think

Jag har just ätit en sjudundrandes god frukost, bestående av té, hälsosamma mackor med ost, paprika och gurka på. Även fast jag kanske inte direkt var värd det efter gårdagens godisätande så kändes det bra och jag njöt av varenda tugga. Dock så är jag bara mätt nu.

Helgen har varit superdupermysig och jag hade gärna varit ledig några dagar till, är inte alls taggad för att gå till skolan imorgon och veta att jag måste lida igenom ett till delprov i NK;n. Tråkigt att jag inte ens har öpppnat boken. Sånt är livet, sånt är livet, så mycket falskhet bor det här. Deeeen man förlorar, vinner en annan..osv osv. Mycket bra låt, eller nå O.o

ANYWAY så måste jag få på peka att igår gjorde jag ett försök till att göra värledns störta tuggummibubbla och jag lyckades nästan. Hurra till mig. Sedan fastnade allt kladd på mina händer och jag sprang och var tvungen att slänga tuggummit :<>

Lates dudez.

Idag strömmar Lars Winnerbäck, The ark, Kent, Alicia Kyes, The Cardigans och Emilia ur mina högtalare [;

Inga kommentarer: