6 februari 2008

Call me tonight

Okej hörrni, jag känner paniken krypa upp för mina ben. Jag och mina klasskompisar konstaterade idag att vi har huuuuur mycket som helst att göra i skolan de närmaste veckorna. Jag ska göra en härlig lista så att alla får vara med och ha panik. Håll i er, här kommer den.

Torsdag; närmare 30 frågor i samhällsekonomin ska vara klara att kunna gå igenom, svenskaläxa som ska göras på fonter men som fortfarande inte har lagts ut där. Smidigt.
Fredag; engelskaläxa "dictionary". Måste även fortsätta med samhällsläsning (80 fucking sidor) och att göra 16 NK-frågor ang. energi. Vi kommer att få en filmanalysläxa av vår generöse svensk/engelska lärare och den tackar vi för.. Även FeB-kapitel ska vara läst till denna dag.
Måndag; Nk-frågor ska vara klara, ett slags förhör kommer att äga rum. Filmanalysläxa kommer att hårdpluggas. MATTE MATTE MATTE.
Tisdag; Filmanalysen ska vara färdig och inlämnad.
Onsdag; Matteförhör på statistik.
Onsdag v.8 även detta feta samhällsprov.

Tack och hej för nu, jag måste plugga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ajaj, låter hemskt >.< jag hatar verkligen att allt ska komma på en gång... uschi! :o

Anonym sa...

Men ni har blivit av med grammatikprovet iallafall ;-) och så har ni ju börjat studieplanera...