20 februari 2008

Don't tell me cause it hurts

Långlunch, vad sägs om det? Jag passade på att gå hem och vila mig lite. Jag är nämligen på så fruktansvärt illa humör och har varit det hela helgen och denhär veckan. Blöh, det är kind off jobbigt att bara gå omkring och sväva på egentligen ingenting. Jag följer bara med strömmen utan att veta var vi ska. Jag får helt enkelt glädja mig åt att de är lov nästa vecka + måndag och tisdag v.10. Det kommer lätt att bli en av vårens höjdpunkter. Det, påsklovet som är v.13 och min dansiga vår (dansshowen osv) är tillsammans det jag lever för just nu. Jag måste ladda mina batterier. Jag måste få bli mig själv igen. ugH, ursäkta mina glada miner ;o

Jag tror att jag har bestämt mig ang. syo-pratet btw. Ni får troligtvis veta senare idag eller imorgon. Smaka på den ni. Spännande, me know : )

Spinning och core senare ikväll, återkommer om den självmords-händelsen .

Inga kommentarer: