19 februari 2008

I told my friend that you were beautiful

Fortsättning på mitt samtal med syon fortsätter här och nu. Jag var dit idag igen, till min riktiga syo som var på möte igår. Det gick ganska bra måste jag erkänna. Allting går att fixa, om jag vill. Snart får ni kära barn veta vad det är jag går och grubblar över. Det är inte som ni tror, jag lovar er [;

Idrotten på skolan idag var näst intill en pina. Otroligt jobbigt var det men samtidigt kändes det jätteskönt att få springa av sig och kunna tänka på annat än skolarbeten, syon och andra twistar. Nu väntar bara ytters lite plugg sedan en dubbelträning, jazz och lite hiphopiloiski. Jag gillar tisdagar. Jätteskön dag i skolan och sedan det jag gillar allra bäst, danssss. hjärta. Vi ska snart börja med dansen inför vårshowen i jazzen. Hiphopen börjades med i söndags. HELT TOKIGT rolig :D Amanda goes in love, now and forever.

Nu, plugg. Sen - uppdatering!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vad du pratade med syon om ^^, JAG VET! JAG VET! JAG VET! JAG VEEEEET!!!!

Anonym sa...

JAG VET OCKSÅ!;D JAG VEEEEEEEET!:D

Anonym sa...

jag vet med ;) listade ut det själv. NÖJD HÄST :D<3