12 februari 2008

So tell me what you want


Visst är det konstigt att man bara vill ha det man inte kan få? Det man kan få är inte lika roligt att ha eftersom man inte behöver kämpa för att få tag på det. Varför är det så att vi aldrig riktigt nöjer oss, utan att vi ständigt vill få nya utmaningar, som vi ändå så sällan sabbar totalt? It's the chase, isn't it?


Min självmords-dag är över för den här veckan och det känns lite trist om jag ska vara ärlig. Tre träningspass under samma kväll och jag vill ha mer, vad är jag för sorglig fuck? Ärligt så är dans det bästa som finns just nu så jag hade kunnat dansat i sömnen utan att det hade gjort någonting. x]

I alla hundra fall så är det alla hjärtans dag på torsdag och jag kan inte påstå att jag längtar. Jag känner, på riktigt, inte av denna tokigt gulliga dagen särskilt mycket bortsett från alla de par som påminns av hur mcyket de älskar varandra. Bla bla blaaaaaaa. Jag känner en stark vilja till att sova bort hela den dagen. Tur att jag har Evado-mötet med Rickard. Thanks dude, du räddade mitt alla hjärtans dag.

Ikväll förgyller The Perishers, Nick Pitera, Chris Brown och LW mina ljvua öron

Inga kommentarer: