15 februari 2008

Springfeelings are just horrible

Lena kom hit i eftermiddag och joinade mig och mor på tacosmiddag. Det var superjävlagott och när jag tänker efter så åt jag tills jag näst intill sprack. Kul Amanda, nu blev du just 2 kg tyngre. Men (!) det gör ingenting, för jag och Lena gick på en prommis ute på stan sen, med täckbyxorna på plats. Vilken fredagkväll, huh ? Vi åkte både draken på udden och lemeln och det gick hej bara, vad fort. I början. Sedan tog det stopp och det blev kallt om tårna så vi gick hem. Då såg vi american pie och åt naturgodis, hjärta.

Då Lena först anlände slägde hon upp en påse med massa hjärtan i mitt ansikte och sa "här. Alla hjärtans dagpresent, ta den!" Det var en svart kopp som det står I (L) YOU på. Är hon inte för söt? ;] Jag var inte mycket sämre själv, så jag gav hemme en nyckelringsnalle och ett litet kort med kloka ord i. Ja, detta kan låta lite väl överdrivet men hon är min vän och praktiskt taget den enda (förutom mamma, som fick en ros. Joy) jag kan ge en likande present till, så låt mig ! O.o


Nu ska jag surfa vidare, tjarråå





Inga kommentarer: