7 februari 2008

Who will ever sing for me like you did?

Semlan är äntligen både konsumerad och uppäten. Idag på lunchen gick jag, Sara och Emelie och köpte en semla åt mig (och annat fika åt de andra) som jag välbelåtet åt upp. Det var jag lätt värd ; )

Efter ett långt men ganska effektivt hål som vi hade efter lunch gick jag och min projektpartner Sofie till Evado för att äntligen få oss en s.k möte som vi har bokat in för ett tag sedan. Det gick superbra och vi blev jättenöjda med den information vi fick. Och dethär var det mest intressanta stycker jag har skrivit på länge. Eller ?... Hehu,


Vet ni? Imorgon är det fredag, igen. Mina heliga dagar som jag får v.6 ska ingen på denna planet få förstöra, jag ska njuta utav bara fan. Egentligen borde jag skriva en fucking filmanalys och plugga lite NK men helt ärligt talat så får det ske på söndag. Jag orkar verkligen inte mer nu, det får räcka snälla någon. En lugn dag borde jag få i alla fall, right?

Duschen väntar, sedan lite mer plugg. Efter det ska jag däcka i soffan. Vi kanske hörs sen, katjingg '

Inga kommentarer: