24 februari 2008

Come on and let me show you real winter

Herrejesus, det var någon dag sedan nu. Jag ber hemskt mycket om ursäkt men jag har varit på vift sen i fredags eftermiddag. Då umgicks jag med Karro och co. Det var riktigt trevligt eftersom det var ett tag sedan sist. Mwih, igen very soon I hope.

Nog om det, nu pratar vi m nu;et. Ikväll har jag varit hos Carro P tillsammans med Johanna, Linnea, Henny och Jullan M. Det var hur mysigt som helst att bara ta det lugnt och prata ikapp oss. Mina tjejor är de bästa tjejor. Bilder kommer upp i ett enskillt inlägg alldeles efter detta.

Jag måste bara få erkänna att det var lätt bäst att Frida gick vidare i melodifestivalen. Tråkigt nog var det lite lame att hon skulle börja gråta så fruktansvärt mycket i slutet. MAN SKALL VARA GLAAADDD (en liten melodi när du läser det med stora bokstäver, tack.)

Sov gott folket. Vi hörs i morgon! : )

Inga kommentarer: