15 februari 2008

What about love?

Idag ska jag ge Lena hennes alla hjärtans dag present. Fast jag starkt ogillar den så ska hon få en, bara för att påminna henne om att hon är bra bättre bäst :) Ni kan aldrig gissa vad det är för ngt (;

Idag slutade jag redan halv elva eller liknande, så jag och mina homies gick och käkade den alltid så supergoda gröt som serverades på skolan, sedan gick jag hem. Nu har jag alltså slått in denna vackra skapelse (se bild om du är dum och inte förstod det) och väntar på att mamma ska komma hem så att jag får någon att prata med. Höööh : D

Ikväll kommer det inte hända särskillt mycket, tror jag. Jag är trött och vill se mitt älskade Let's dance. Yäh.

UgH, man känner typ att våren är på väg, vilket jag älskar. Jag älskarälskarälskar vår och kommer vara en helt annan människa då. Vänta bara och se ; )

SNART SPORTLOV <3

Inga kommentarer: