18 februari 2008

I'm a little bit of everything

ugH, vilken dag. Nu är den äntligen över och jag ska ara sitta och småplugga och mysa hela kvällen.

Tidigare idag var ajg hos syv. Hm, nu blev ni lite fundersamma. Vad gjorde Amanda hos syv? Det är och förblir en gåta tills eller om någonting blir aktuellt osv. Jag orkar inte göra er glada i onödan ;) Anyway så gick det väl ganska så bra, jag fick vissa bra och vissa dåliga förhoppningar. På köpet med det fick jag mig en tankeställare. Vad när varför var hur eller?


Efter skolan, var jag och Amanda och fikade på T.A. Det var mysigt men lite stressigt. Vi svamlade på som vanligt om verkligen allt och ingenting. Hon är go hon Amanda : )

Åh, vilket slamsigt inlägg. Tack och hej. Ni får njuta av en bild på AB ;]

1 kommentar:

Anonym sa...

gulle <3