26 februari 2008

Baby tell me I was the one you needed

Tisdagmorgon hos Lena är aldrig fel. MTV och frukost. Mummmsss. Nu sitter vi och väntar på att bussen hem till civilisationen ska gå så att jag får göra mig i ordning på riktigt till middag med far min ^ Egentligen har jag inte tid att varken äta middag, sova över hos kompisar eller tjilla eftersom att en hel engelsk novell ligger och väntar på mig. Jag har en vecka på mig att läsa ut den och för er som känner mig är det ångest utav bara helvete.

Okej, till mitt stora erkännande. Moha, jag börjar tro att ni har gjort detta till en större grej än vad det kanske är ;) Let's se, håll i er. Det jag har pratat med Syo;n om några gånger är att byta linje. Gå om ettan och börja om från början, helt och hållet. Yes, you heard me. Jag funderar på att lämna entreprenörsgymnasiet och börja estetiska med inriktning dans. Jag ska till snälla syo;n och välja om i april, sen får vi se om jag tackar ja då jag får besked om jag ryms eller inte. Allt dethär är jättesvårt, jag vet inte om jag vill byta och jag vet inte om jag vill gå om ettan, om det är värt det? Dans är lätt det bästa som finns men samtidigt är enp sjukt bra. Snälla hjälp mig?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Amanda, jag tycker att du ska strunta i tanken "ids jag gå om ettan". Gör det du absolut vill och tänk inte på att det innebär ett år extra. Jag vill fara till USA, så jag bryr mig inte om att jag måste gå ett år längre. Om du vill dansa - dansa.

Anonym sa...

Ovanstående kommentar har absolut rätt. Det är ju trots allt endast ett läsår. : )

Anonym sa...

Det blir rätt hur du än väljer! Jag vill ju väldigt gärna ha dig kvar, speciellt så jag får nöjet att plåga dig med fler engelska romaner ;-)

Angående tiden instämmer en gamling som jag - ett år en fis i rymden, märkligt nog.

/Läraren

Anonym sa...

Om det är dans du verkligen vill satsa på så gör det! annars kommer du säkert ångra dig förr eller senare, ett år är ju ändå inte så mkt om man tänker efter ;>
<3

Anonym sa...

du ska leva minst femtio år till, så kör på känslan! :)

Anonym sa...

Jag tror att du vet vad du kommer göra, egentligen. Du måste bara inse det också. Som alla säger - 1 år är ingenting av minst 50 år till.. Det kanske blir det bästa året i ditt liv?