13 februari 2008

Spring is coming with the vind

Men det var längesen, det var evigheter sen någonting brann. I alla fall nära mig - Lars Winnerbäck elden

Jag längtar så fruktansvärt mycket efter sommaren. Jag har aldrig riktigt gillat vintern och kan med säkerhet meddela att denhär vintern inte har varit ett undantag. Dock har den gått gansak fort och har varit relativt varm, än så länge. Jag har inte heller varit halsflussig eller influensa-smittad sedan ganska prick ett år och det är skönt må jag säga. Peppar peppar ta i trä. När väl sommaren kommer då, då är det ett helt år sedan jag började gymnasiet, Norrlands entreprenörsgymnasium. Det känns overkligt att jag redan har hunnit gå nästan ett år samtidigt som det känns grymt. Blöuh,

Det är 44 dagar tills jag flyttar. Då blir jag Tunabo och kommer att bo jättenära Jennny ;-* Nu när allting är så på gång är det nästan trist att bo här var jag bor nu, för nu kan jag inte "göra någonting", förutom att packa. Hade jag bott kvar här hade jag tapetserat om i mitt rum och gjort om lite över allt men ack och ve, det får jag inte göra nu. Jag måste vänta de fyrtiofyra dagar som är kvar tills jag får börja fundera vad jag ska göra av allting där. Okej, mamma får hjälpa till men I'm the boss, snälla? (a)

Inga kommentarer: