20 februari 2008

I never said you were ugly

Matten blev "jobba hemma", vilket inte direkt kommer att bli. Jag kommer på hundra olika ursäkter till att inte räkna och voila, detta är en av anledningarna. Bloggen forever osv. Dock så måste jag verkligen ta tag i detta räknande innan vi börjar skolan igen efter sportlovet. Tack gode gud att det är två veckor kvar O.o

Självmordshändelsen blev intsälld för att Johanna (! ja nu skyller jag ifrån mig;)) inte orkade gå på både spinning och core. Vilken typ va. Jag får helt enkelt roa mig med andra saker, typ gå ner på stan och köpa en fördömd ögonbrynsgel. Den tar en jävla massa pengar kan jag avslöja så jag avundas er med synliga ögonbryn. MOHA ;] Kul att ni fick en bild av mig utan ögonbryn i era huvuden nu. Ännu roligare att jag är så blond att jag ser ut som en man utan smink. Ja, så hemskt är det nästan. Nu har ni fått et ett gott skratt för kvällen.

Vi hörs, byee

Inga kommentarer: