29 februari 2008

Let's die twice today

UgH, godeftermiddag. Jag måste få be om ursäkt ett antal gånger för ett urdåligt uppdaterande på bloggen. Jag har inte direkt haft mycket att berätta. Jag har underhållit mig med att vara i Rosvik, vara på Bergviken och på stan, samt färgat om mitt hår. Höh, alltså ingenting sådär jättespännande O,o

Dagen i ära ska jag helt ärligt bara ta det ytterst lugnt. Jag har inte varit hemma ordentligen sen förra fredagen så det behövs verkligen. Jag är matt i hela kroppen fast jag har sovit närmare tio timmar i natt så börjar både jag och min själ be efter lite lugn och ro. Thank god this is nice :) Egentligen har jag blivit lite småbeordrad att börja packa inför våran otroligt grymma flytt men vi får se hur mycket det blir av det ; o

Nu är det dags att läsa lite bloggar och sen kanske laga mig lite middag. En bild på min omfärgning publiceras och ni får inte skratta över att det blev lite väl blondt (det lägger sig väl) och över att jag provade cutta luggen. JAJA, Johanna gjorde det (;

Före.......................................................................................................................................Efter





Inga kommentarer: