11 februari 2008

You think you know who you are

Hej vänner, ovänner, smygtittare och glada peps. Jag och mi madre har just käkat en god kycklingsallad samtidigt som jag har finslipat min filmanalys som äntligen är färdig. Det var en konstigt svår uppsats att skriva men jag tror mig veta att den blev ganska okej. Har jag fel skäms jag hårt.

Tidigare idag var jag och klippte mig, det blev en riktig höjdarfrisyr måste jag få skryta om. Jag är helnöjd och kommer troligtvis att hålla mig till denhär frisyren tills den blir ute och oldschool ; ] Det blev en enkel, ganska kort page som jag tidigare i vinter har påbörjat men inte riktigt vågat klippa till. Idag var det verkligen dags och jag blev glad hest. Bilder från dagens härj med håret kommer nedan.



Idag lyssnar jag på Alicia Keys, Corinne Bailey Ray och längtar till Grey's anatomy på onsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

din frilla är snyggast in town <3