21 februari 2008

Show me life

Gott folk! Dagen har varit lång och jag har hunnit med att göra mycket. Vi var till Ebenjarka med alla 1or, några 2or och även alla blivande enp1or (tjorvigt att ta in allting, jag vet). Det var en upplevelse för sig och jag som person skulle inte vilja påstå att jag är någon direkt vildmarks/äventyrsmänniska så jag njöt inte särskillt mycket av själva aktiviteterna. Förutom den tragedin var det helt okej. Det var kallt, men okej.

När jag slutade skolan gick jag med TINA på arbetsförmedlingen och skulle söka jobb. Tråkigt nog var vi nästan för ung för alla jobb så det enda vi fann intresse till var First camp, kommunen och Max. Mer om detta finns inte att säga. Jag fick tala en superdålig engelska med en man, HEHE hej.

Anyway, jag ska sova nu, skiter i mitt hår. Jag orkar inte blogga seriöst idag, förlåt mig gud. En bild på Tina kommer upp. Hon är söt och bra och rolig och så himla bra . Ett hjärta tillägnat t dig Tina :)










Inga kommentarer: