31 januari 2008

Love me twice or hit me really hard

Jag har badat, ätit och morot och pluggat en hel del och nu känner jag mig mycket bättre än vad jag gjorde tidigare. Jag är dock trött fortfarande men det är inte så hiselkigt som det var för någon timma sedan. Det enda problemet som finns nu är att jag behöver plugga mycketmycketmcyket mer och även städa. Kuljul O.o

Dagen i sig har varit lame. Vi var på bowlingkompaniet och bowlade på förmiddagen. Okej, vi var på studiebesök och trffade en entreprenör först, men det är bowlingen som låter cool så det är den jag nämner. Det enda som itne riktigt stämde var poängräkningen, eftersom att jag förlorade. Huhug.

och äääännntligeeenn är det fredag snart. Jag tror aldrig att jag har längtat såhär mycket till en fredag förut. Jag behöver verkligen en helg att bara sova och tjilla framför tv;n med. Thank god for that.

Som sagt, mina bloggfingrar börjar fallna :/

Inga kommentarer: