23 januari 2008

Don't make it worse

Lunchbloggande. Jag har håltimma och passade då på att gå hem och tjilla med lunch. Jag har just knaprat i mig en apelsin och funderar på att ta en till. Eller så kanske jag väntar en timma, då jag förövrigt fortfarande har håltimma. Eller så tar jag inte en till, jag kanske bara struntar i det helt enkelt. Istället kan jag fortsätta knappra på datorknapparna coh hoppas på att jag kan komma på något kuligt att kluddra ner med.

14.10 börjar nästa, också då sista, lektion - matte. Jag ber till alla gudar som finns att vi får tbx matteprovet vi skrev förra veckan. Jag är sjukligt nyfiken på hur det gick för mig, eftersom att det var ett knepigt litet prov. Dock är jag aningens orolig över hur det kommer se ut på resultatdelen.

Anyway, jag blev trött och ska vila en stund. Tjarrrååååå >.<

Inga kommentarer: