28 januari 2008

You make me smile, honey

Nära och kära, det är jag igen. Nu är det kväll och jag är nydyschad och kvällsmysig. Har tidigare kikat på Outsiders, som idag handlade om ett par som tände på något som kallades pony play. Hahahhahaha, jag tror helt ärligt talat aldrig att jag har sett något varken så komiskt eller så sinessjukt. Förlåt om jag trycker på någon av era ömma punkter men det var det värsta jag någonsin har sett "/ Helt fucking galet.

Imorgon har jag först sovmorgon till 10.30, då jag har engelska -> oförberett engelskaprov. Jag vet inte riktigt vad jag tycke rom det, jag gillar inte direkt prov av något slag men et oförberett, nu får ni väl ge er. Pia påpekade även att "Det kommer att ta hela lektionen, så var förberedda." Yess, jag känner paniken sakta krypa upp för mina ben O.o

Efter det k00la provet har vi även skridskor på idrotten. Haha, vad lustigt. Dock så är jag tokigt skolless och vinterless. Jag vill ha sommar. KOM TILL MIG SKÖNA SOMMARVÄRME ;o

Inga kommentarer: