17 januari 2008

It's a heartbeat, can you hear it ?

Jag passar på att blogga innan jag ska duscha mig och sedan se på medium tillsammans med mamma och en apelsin. Apelsinen är mitt första pris för att jag var ute och gick just i nästan en hel timma då min mamma näst intill tvingade ut mig i snöovädret. Hon påstod att "jag behövde gå bort min träningsvärk". Weeelll, jag antar att hon hade en poäng i det hon sa, eftersom att det (faktiskt) redan nu känns bättre >.< Jag har dock ruggigt ont i höger axel/nacksida (jag vet, creepy ord), skumt.

Dagen som varit har varit helt okej. Väldigt meningslös och onödig men ändå helt okej. Lunche var, för ovanlighetens skull, godgodgod idag men jag och Maddie kunde inte smita och hämta mer mat p.ga. 1) för lång kö, det kändes tjockt och elakt mot alla kömänniskor som skulle få vänta ännu längre då vi hade kommit och tagit deras mat xO 2) Vi hade för lite tid på oss (trodde vi), så vi skulle inte hinna ta en till goding portion. Det fick helt enkelt utesluta idag, och ack så många dagar till.

Förövrigt så har jag först nu, då vi redan har tackat ja till Tuna, fått höra att det spökar på två gårdar. Jag som egentligen inte är vidskeplig alls (!), är rädd. Stackars Amanda har dålig magkänsla >.<

Kul att mitt inlägg handlade om mat och spöken idag :)

Inga kommentarer: