24 januari 2008

It was me standing in the corner

Permission från icket-fikat. Helvete, jag får dåligt samvete >.< Jag och världensbästaLinnea var och fikade på T.A för bara någon timma sen. Vi köpte en "gårdagens brödpåse" med supergoda bullar i. Hela påsen tog slut. Trist att vi ska överdriva då vi väl får permission. Dags att skärpa sig, än en gång. Crap. Dock så drack vi varsin kopp thé också. Tack gode gud för att det är nyttigt.

Före T.A-besöket råkade jag sova i cirkus 3 timmar. Det var sjukt skönt, men nu är jag pigg som en mört och kommer helt seriöst inte att kunna sova inatt. Weell done Amanda, as allways. HEHU >.< Min dag har med andra ord varit ganska fucked up och lite oplanerad och inte som vanligt. Meeeeen jag ska inte klaga, jag har mått bra : )

Later dudez

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, permission behöver vi alla ibland ;) plus att du ska ju börja med ytterligare ett träningspass = du kommer att vara ännu mer fit for fight snart ;D annat är det för mig... men jag ska försöka skärpa mig ;) haha!