24 januari 2008

What have I done?

Goderkväller damer och herrar som eventuellt läser detta.

Jag längtar till tisdag. Jazzträning för första gången på riktigt och det ska bli galet spännande. Eftersom att det inte direkt är någon nybörjargrupp så kommer jag 1) vara jättenervös 2) suga apa jämfört med de andra. Men vet ni vad? Jag ska bannemig dit ändå :] Mardrömmen är om jag kommer dit, tar på mig mina redan ägda jazzskor, sätter mig ner och ser hyffsat tjillad ut och sedan inte vet var jag ska gå in då salarna öppnar. Det sjuka är att jag inte vet vad min tränare kommer att heta så jag kommer måsta fråga någon redan skillad jazzdansare var jag ska. HEE-HE. Det kan hända att det slutar med att jag hamnar i en superproffsig grupp som har dansat Jazz ut ur deras mödrars magar. Jag kommer att se ut som en elefant i sådannt fall :) Good luck.

Efter den träningen kommer jag bokstavligt talat måsta skynda mig för livet till min andra träning, som börjar en kvart senare. YEAH, hektiska tisdagar väntar. Men jag vill, så låt mig x]

1 kommentar:

Anonym sa...

jag går dans på tisdagar, 19.30-20.45, är det min grupp du är i? ^^