5 januari 2008

I can twist you inside out

Nu ska jag avslöja det för er. Nu ska hela världen (ja, ni få som kanske läser min blogg ibland är hela världens just i detta nu) få veta min hemlighet. Jag ska lämna city. Jag och min mamma ska flytta nu, det är bestämt och jag kan inte riktigt printa in det i huvudet. Det känns konstigt att flytta efter så många år, jag har ju hunnit massera in alla mina baciller och ickebaciller i allt och inget i denhär lägeheten så egentligen, egentligen är dethär jag. Men inte länge till, snart tvingas jag byta identitet och göra mig hemmastad på nytt område.

Grejen är bara den att det är ångestpanik just nu, det kommer att kännas bättre sen, det vet jag. För senare, när vi anländer till den nya bostaden ska jag göra om i hela mitt nya rum. Kanske dessa blommor blir min nya fondvägg? Eller så kanske det bara är en önskan, den kostar nämligen mycket pengar. Blöh >.<

Anyway, nu har jag lättat på mitt hjärta för näst intill hela världen och äntligen, äntligen kan jag vara öppen med min och min mammas flytt till Tuna. (Jag vet att du tvekade i alla fall 1 sekund. Du trodde att jag skulle flytta till typ Norrköping. Erkänn bara. Om du inte gjorde det, ljug (!) för det var det som var meningen att du skulle tro)



Inga kommentarer: