21 januari 2008

I never ment to break your heart

En ledig måndag = en perfekt måndag. Jag fick sova tio timmar inatt, vilket var mycket välbehövligt kan jag säga. Jag sov inte särskillt mycket natten mellan lördag och söndag så jag är klad hest nu.

Min dag har inte varit så intressant kan jag meddela. Var och tokdrack en kopp te på roasters med Lena (hon drack varm chocklad för er intresserade) sedan gick vi ner på Vila och småkikade på deras nya vårkläder. UgHasfgr vad mycket fina vårjackor, sjalar, tröjor osv. Jag slog till på ett par örhängen och nu glittrar mina ögon av kärlek då jag ser dem ligga på byrån och vara snygga :) När mina kära pengar kommer in på kontot om några dagar ska jag slå till på en röd sjal tror jag bannemig, då blir jag vårglad :]

Jag måste bara få dela med mig av mina känslor ang. bokseminariot i morgon. HEHE, jag tänker inte avslöja någoting som jag inte vill att du ska veta om du läser idag Pia, men jag kan säga så mycket som att jag inte vill ha detta seminario just i morgon. Punkt. >.<

Later homiez

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst läser jag...har ju liksom fastnat lite i din trevliga blogg! Och vi vet ju båda nu att seminariet gick bra - och jag vet ju exakt HUR bra, men du får ge dig lite till tåls innan du får veta :-)