4 januari 2008

How can you break my heart, I don't even know you

Talk to me, vilken otroligt bra miniserie. Jag såg de sista två avsnitten ikväll och jag är förälskad. I like it I love it and I want some more of it. Goshgalosh bara vad bra det var. Jag brukar (bortsett från vissa undantag) inte bli tokfäst vid tv-grejs, men igår och idag gjorde mitt huvud och min kropp och min själ uppror. Det var fantaskitskt. Jag blev som prickad. UgH >,<

Idag är en sån där dag dom har varit bra, svidande i börschen men bra. Och ändå minns jag ingenting av den. Underligt. Underliga Amanda är i farten igen, som vanligt. Jag tycks aldrig få nog av att bara vara twistad. Huh, rädda mig o.- Från den stora vida världen, snälla ?

Jag och min käre mamma ska och kollapå en ny lägenhet i morgon. Trevligt, inte sant?

Inga kommentarer: