27 januari 2008

Just because I want to

Jag har bytt outfit här på bloggen igen och denhär gången kan jag säga att jag är mer nöjd >.< Det tog dock sin lilla tid att hitta den rätta looken som var enkel och som jag trivdes med meeen jag ska inte direkt säga att jag hade något annat att göra. Nu är bloggen vårfräsh :)

Idag vaknade jag, Linnea och Madde upp i en ganska motbjudande miljö - mitt rum. Det såg ut som ett slagfält efter att tre unga kvinnor hade spenderat en eftermiddag och en natt där. Bra nog tog jag tag i det då tjejorna hade åkt hem och efter bara en halvtimma såg det ut som mitt gamla vanliga rum igen. Det var då redo att torteras av nästa gäster igen, Lena och Lena. De kom med frukt och grönsaker som vi gjorde till ett stort plockbord och använde då min säng till ett stort fett bord. Det var gott men jag är mätt nu.


Hihu, ha en bra natts sömn, det ska jag :)

Inga kommentarer: