30 januari 2008

The story never ends

Skolan var mycket givande idag, vi fick tillbaks 3 prov/uppsatser, vilket resluterade mycket bra. Jag vet inte om jag vill sitta här och skriva ner mina otroliga betyg direkt. Faasssst jag måste få säga att jag är tokigt nöjd över mitt MVG på Svenska-uppsatsen. Hell to the yeah vad nöjd jag blev :] Dagen i annars har jag spederat hos Lenis penis, vi åt middag och svamlade på om allt och inget. Herregud, vad det finns mycket att prata om med dendär kvinnan. Helt underbar :)

AAAHggHrr, vad jag inte vill på bowlingkompaniet imrgn. Vad gör man på ett studiebesök på en bowlinghall? "Här finner vi käglorna barn, var försiktiga, de är tunga." Herrejävlar kom och döda mig. OCH SEN ÄR DET PROJEEEKKKKTarbete också, jag känner att jag är sjukt opeppad på skolan. Vad kul att du har prov i fetinsamhällsen snart då, Amandie. I'm proud.

Nejmen uh, vad jag klagar. Jag är inte bloggpeppad. Jag är urladdad xO Natti,




Inga kommentarer: