27 januari 2008

Make my day perfect

Jag vaknade i morse då solen sken som högt på himmelen. Det gav mig endel vårkänslor men framför allt fick solen mig att längta till sommaren. Jag har längtat enda sedan i höstas efter att få tillbaks värmen och sommarledigheten och alla glada miner men just idag var den känslan extrem. Jag vill så jäääävla gärna kunna vakna och direkt gå ner på stranden och spendera resten av dagen där tillsammans med dem man tycker om. Jag vill kunna bli brun utan att anstränga sig allt för mycket och jag vill kunna använda mina älskade solglasögon. Sommaren 07 var också en av jordens bästa sommrar, jag tror aldrig att jag någonsin förr har varit en sån trivsam människa förut. Därför vill jag ha tillbaks den. Med det vill jag säga att antigen får sommaren komma snabbare än vinden eller så måste någonting hända snart. Snälla, någonting?

Dagen till ära ska jag även skriva ett cv inför sommarens alla arbeten som jag ska söka. Helvete också, vad ska man skriva på ett sånt? Jag har gjort detta kanske en gång tidigare och då sög det så hårt att ingen ville ha mig på deras arbetsplatser. Det är
imponerande vad lite jag kan om cv-skrivande nästan. Jag måste ta hjälp av min mamma som troligtvis kan skriva ihop någonting >.<


Sedan är det även träning, idag har vi dock bara filmtittande så att vi ska veta vad vi ska träna efter då vi börjar förbereda inför dansshowen som är i maj. Corpse bride kallas filmen och många av er har säkerligen sett den. Tråkigt nog är inte jag en av dem så idag blir det premiär, vilket känns nice ^Efter filmen ska jag även hem och dyka ner i matteboken. Den tanken, måste jag erkänna, slog mig just. Jag ligger någon sida efter i boken och måste då jobba ikapp mig. Saatttaaan vad trist också. Ursäkta grova ord.

Anyway, ha en underbar dag tills vi hörs igen, vilket säkerligen blir senare ;>

Inga kommentarer: