25 mars 2008

Try me, I will climb back up again

Jag gick till Bergviken igår, suck on that alla som har slutat tro på min träningsanda. Även fast det bara tog drygt 30 minuter är jag fett nöjd eftersom jag tackade nej till två erbjudanden om skjuts. Hellyes, detta kan jag leva på i några dagar. Det allra bästa med denna promenad är också att jag mådde mycket bättre efteråt. Piggare och gladare och renare (kanske inte så konstigt), det kanske är något jag egentligen borde göra varje dag bara för att få i sig frisk luft och lite solsken. Tråkigt nog har jag inte tid. I varje fall in nu innan flytten.

Var det någon annan än jag som såg preimären av So You Think You Can Dance igår? Viktor (Victor?) var ju förbövelen med. Jag tyckte att han var jätteduktig och att han lätt borde gått vidare, precis som snubben från Philipinerna. Det var hursomhelst jättekul att se någon man känner igen på tv, wehu. Man kände sig hipp.

Vi hörs senare, nu ska jag och mor min fortsätta rensa i alla gamla, ruttna skåp. Wish us luck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg också att viktor var med och jag blev helt chockad! Men han var bra!

Anonym sa...

Han var ju med jättemycket! :O De fokuserade programmet på fyra pers, och han var ju en ;O Och WTF varför är Tobias från Let's dance med?! Han är ju redan proffsdansare!?!