28 mars 2008

My numbre one

Jag sitter och spelar Frets On Fire för att jag har ett så jävla intressant liv. Jag fick just (ja, det var första gången) 100 % på defy the machine (jepp, det är en av låtarna och jag blev glad och nöjd häst då jag minns det) och är hiskeligt nöjd. Bravo Amanda, bravo. Tidigare smålaggade det mitt i låtarna och var då omöjligt att klara helt ut. YES, min kväll blev precis räddad.

Detta blir nog det sista inlägget (om det inte smyger in ett i morgonbitti) för denna helg. Det kanske är lika bra att internet inte anländer förrens på måndag, då har jag tid att packa upp, få i ordning någorlunda och även umgås med min mamma utan att någon eller något skall störa. Great. Vilken tantig helg jag kommer genomgå :)

Ha superbra sista lovdagar och lev lite åt mig också.
Ciao!

Inga kommentarer: