27 mars 2008

make me fall asleep

Det är tomt och kallt här. Vi har flyttat lådor och påsar och kläder en stor del av dagen så nu finns det inte mycket kvar. Mest tomma hyllor och söndermonterade sängar. Till råga på allt är jag ensam hemma och fick nyss veta att vi inte får internet till nya lägenheten förrens på måndag. Det innebär inget surfande (inklusive bloggande) på några dagar. Vaihelvete, det kommer inte att bli lätt att sitta och bara glo på tv och vara ytterst utanför allting en hel helg. Men det får gå, det kanske är bra för...psyket?

LATER DUDES : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får svar på din kommentar här ;P Jag har inte varit på lägret, och jag ska inte heller... tror jag. När är det?
Jag vet en som har varit flera år i rad och som tycker det är skitkul. Så du behöver nog inte vara orolig över DEN saken i alla fall ;)

Anonym sa...

jag vill se din nya lägenhet, när du är installerad ;)