11 mars 2008

Are you ready for a cha-cha-cha?

Idag har jag börjat packa. Nu är det verkligen nära. 2 ½ dagar kvar, 16 dagar. Sedan flyttar jag och min mami. Nu när det är så snart så längtar jag mest, trots att ångesten kommer. Jag vill inte lämna stan, helvete. Tur att det inte är till urskogen vi ska ^

Jag är också fortfarande jätteförvirrad över om jag ska byta linje. Ska jag? Vågar jag? Vill jag? Orkar jag? I mitten av april ska jag till Syon och välja om i alla fall, sedan får vi se om jag tackar ja. Snälla, låt mig få en uppenbarelse så jag vet vad jag ska ta mig till.

Avslutningsvis säger jag bara att OM nu melodifestivalen måste äga rum fortfarande så borde Frida featuring Hedline - Upp och hoppa bli en klassiker. Jag älskar den och hoppas att det blir årets sommarplåga ;)

1 kommentar:

Johanna sa...

Åhw, jag vet hur det känns. Men det kommer bli bra. Du far ju inte iväg flea mil :)