25 mars 2008

And if you move real slow I'll let it go

Jag ligger redan i sängen. Det är lov och klockan är 22.50. Jag är trött som en oxe och vet inte vad jag ska göra annars är att ligga och gosa under mitt täcke en av de sista dagarna som stadsbo. Samtidigt är jag hungrig men orkar inte för allt i världen gå och äta någonting. Jag ska äta en sjuhelskotta frukost imorgon istället.

Ska jag berätta en hemliz? Jag lyssnar (för självklarhetens skull) på musik,till min dansworkshop som jag ska leda i början av april. Jag knåpar också på några sköna movezZz vi förhoppningsvis ska använda oss av. Det går dåligt :)

Och jag skrattar åt min fucking oseriöshet i dethär inlägget. Tjobba, sov gott :)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag skrattade också åt detta inlägg ;) särskilt uttrycket "trött som en oxe". det var fyndigt! :)