17 mars 2008

erase and rewind

Vad jobbigt att det har börjat snöa igen. Allting blir bara sådär jättetråkigt igen då. Blöh.

Idag har jag varit hemma från skolan, jag är i en svacka och i ett dåligt skick. Måste repareras och jag gör det idag med hjälp av sovmorgon och Lena. Hon är bra på att reparera mig och få mig att skratta som en häst , mwah ^ Vi har tidigare försökt plugga lite, jag läste ut min bok och hon pluggade matte som tydligen gick åt helvete. Istället gick vi hit och lyssnade på The Cardigans. hjärta. Jag hoppas att ni antecknar, på riktigt.

Lately I have desperately pondered
Spent my nights awake and I wonder
What I could have done in another way to make you stay
Reason will not lead to solutionI will end up lost in confusion
I don't care if you really care as long as you don't go - The Cardigans

Inga kommentarer: