23 mars 2008

This is the time when I let go

Gårdagen slutade lyckligt. Jag, Karro och Henny anlände till Hertsön på fest och det var en riktigt rolig en måste jag säga. Till en början var det inte alls meningen att jag skulle genomföra denna odygd men jag blev less på att vara en jädras mupp, som jag har varit de senaste veckorna, och åkte dit. Thank you god. Tråkigt nog har jag mått bättre än vad jag gjorde i morse, det gavs alltså resultat och the devil himself straffade mig hårt. Å andra sidan var det ändå lite värt det, mwöhö x ). Även en bild på mina söta tjejkompisar som jag tillbringade kvällen med publiceras så fort jag kommer hem från Lenaspena, vilket blir i morgon.

Jag ger er en bättre uppdatering om denna söndag senare och hoppas att ni har haft en bra helg.

Inga kommentarer: