3 mars 2008

Kyss mig ömt och brutalt

Bläh, jag har jättemycket plugg som måste göras till ikväll och på onsdag. Jag har egennntligen inte någon direkt "läxa", jag har bara varit sjukt slö och lagt allt, precis allt, åtsidan under lovet (och kanske veckan innan lovet också). Jag antar att jag får skylla mig själv och bara sätta igång ganska snart med pluggandet dårå.


Jag var på stan och svamlade med Lenorna tidigare idag, inhandlade två par solglasögon men provade ungefär 100 stycken par. Jag måste erkänna att jag trots allt provande av både det, kläder och skor är jag hyffsat nöjd med mina fynd. Båda paren var från H&M. Ett par med röda (!) bågar för hela 5 kronor (ja, det var rea. Amandas favvotid) och ett par med svarta bågar för 79.50 kronor. Så tillsammans med förra årets solögon är min sommar räddad. Thank god !

1 kommentar:

Anonym sa...

varför köpte du inte de gröna? :(