4 mars 2008

Sunset in the morning

Efter två jäkligt sköna och välbehövliga träningar har en apelsin hunnit slinka ner i magen och en underbar dusch har ägt rum. Nu känns det som att allting är påväg att bli som vanlgit, vardags sysslorna börjar lixom rulla igång igen och dyngsrytmen kommer snart igång på rätt sätt igen. Det är dags att börja träna och plugga mer och det är dags att börja välkomna in våren som är så hemskt efterlängtad. Jag tror (faktiskt) och hoppas att det ska bli en toppenvår på alla sätt. Jag längtar särskillt mycket till ballerinaskorna och solglasögonen kan börja användas : ) Efter påsk hoppas jag på att våren börjar sätta sina fötter även på Luleås marker.

Jag ska, helt ärligt, snart lägga mig i min übersköna säng och läsa några, sisådär 30, sidor ur min engelskabok som vi har i uppgift att göra. Det känns måttligt drygt att måsta läsa hela bokjävuln på bara en vecka men jag är kämparN, ellernå. Den är inte så himla dålig faktiskt, så det är inte världens mardröm. Det är bara tt komma igång som är jobbigt, att ta sig tid lixom.

Nu ska jag sluta babbla om min inte så intressanta dag. Vi hörs i morgon, godnatt :)

Inga kommentarer: