21 mars 2008

I could make you feel worthless

Jag har just skådat Step up 2 - the streets. Den var bra. Okej, de dansade riktigt bra men själva handlingen tyckte jag var lite förutsägbar på något vänster. Anyway, det var dansen i den jag kollade på. Hjärta.

Johanna kom inte, de skulle ha familjekväll (det var vad hon sa i allafall ;) ) så jag blev ensam kvar. TUR att min mamma kom hem och räddade mig efter jobbet. Jag typ lixom gillar min mamma otroligt, jättegullemycket. Ni vet inte vad ni går miste om för kvinna :)

Slutligen berättar jag att jag kommer få sova i mitt gamla (mitten)rum i en hel vecka, med start idag. Orsaken till det är att Victor (bror) har varit och hämtat sängen som har stått i mitt rum och faktiskt varit min säng i några månader. Jag tog hans gamla rum då han flyttade och med det hans säng (vi har likadana, så vad är skillnaden lixxXxxom). Igår bestämde han sig för att vålda in och hämta den, så jag blev sänglös. När sen en vecka har gått flyttar jag. Tjing'

Hejppa, sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ärligt talat - finns det NÅGON dansfilm där handlingen inte är töntigt förutsägbar..? ;P