5 mars 2008

It was me in the corner

Jag har ont i min tå. Igår råkade jag typ riva mig i tån och nu har jag blivit näst intill handikappad. Men wehu Amanda, vad roligt. Nu får jag gå och se ut som ett liffa som haltar i några dagar. Mums vad kul (:

Jag fick veta för ett tag sedan att jag ska på Hennas 18-årsfest. Jag ska köpa något till denne blivande vuxna kvinna MEN det som egentligen är innom rubrik är vad jag ska klä ut mig till. Det är film-tema och jag ska förvandlas till en skådespelerska. Jag funderar stenhårt på Marilyn Monroe mennn det kan vara svårt att hitta de rätta kläderna till det O,o En annan som hade varit rågrym att klä ut sig till är huvudrollen i flashdance, dock så hade hon mörkt hår och det har inte jag. Vad ska jag göra? Kom igen, trogna fans, hjälp mig (;


................................?...............


Inga kommentarer: