5 mars 2008

I really want to call you right now

Varför är gröt så gott? Mwöh, jag satt och åt mysmiddag framför tv;n idag. Mamma jobbar och bror bor som sagt inte hemma så jag var (och är) helt ensam hela eftermiddagen och kvällen, då bestämde jag mig för att mysa framför tv;n till OC med maten. Gott och värt det var det :)

Att börja skolan idag var en riktig pina. Det brukar ju inte vara sådär jättehemskt första dagarna efter ett lov men idag var det hemskt. Det var precis som normalt och vi fick typ lixom hundra tusen läxor och uppgifter som ska vara kalrt typ imorgon. Herrejävlar, jag orkar inte mer. Ge mig lov, ge mig frihet, ta mig härifrån.

Nu måste jag sjunka ner i min engelskabok som ska vara ganska så jätteutläst snart :)

Later aligators.

1 kommentar:

Anonym sa...

aw,jag tycker synd o dig -.-'
kämpa på <3 de är inte länge kvar till lov :D