10 mars 2008

Take your bullshit away from me

Jag har just sökt lite jobb inför sommaren men insåg att jag har minst tre ställen kvar att söka på. Fuck vad jag dör om jag inte får något av dem (a). Trist för er att jag inte ens nästan tänker berätta var jag har sökt, för ni ska minsann inte få möjligheten att få asmma jobb som jag. HEHE, egotrippad tjej hej O.o

Efter skolan idag gick jag och Johannie till Roasters och tog oss en välbehövd fikapaus, närmare bestämt 3 timmar lång. Det behövdes efter en helg som denna kan jag med säkerhet säga. Herrejessus vad det kan hända mycket på bara några dagar. Nu, t.ex. är allting uppochned vänt och det var det inte i fredags. Weird tjej och weird helg.

SNART mina damer och herrar, anländer Lena. Okej, om typ 3 timmar (än en gång är det 3 timmar som sägs i detta inlägg) och då ska vi äta naturgodisoch skvallra som vanligt. Måste även ta tag i detta bloggande för enp, det har inte riktigt blivit av ännu. Shame on me. Vi hörs senare, hoppas att ni har haft en bra dag i slasken ^


Inga kommentarer: