19 mars 2008

If you cut me down, I will kill you

Jag har haft hål sedan 11.00 och har det i ca. 1 h och 40 minuter till. Är det verkligen lagligt att få ha en sådan lång håltimma? Dock har jag hoppat av spanskan, så jag antar att jag har mig själv att skylla, enbart.

I alla hundra fall så är det inte meningen att jag, än en gång, ska sitta och klaga över min svacka och min tragiska period såhär före påsk. Inte idag, idag orkar jag inte. Jag känner mig på bra humör, vilket är ett ytters gott tecken! Dock sänktes det en gnutta då min käre mor tidigare sa "om du får jättelite att göra sen så blir jag jättejätteglad om du diskar" och pekade på diskhon. Hmpf, vi får se mamma, har du tur är jag en snäll pålle och fixar det. Det är bara det att det känns onödigt eftersom resten av vår lägenhet ändå ser ut som ett slagfält nu när vi är i full rull med att packa allt. Jo, vi flyttar nämligen nästa fredag. Det har gått bövelens fort, tiden går på droger.

Jag slänger upp en bild på min MERDE-tröja och lite annat smått och gott som jag har valt att använda idag. Jag trotsade även med att ha två olika strumpor bara för att jag rådiggar den randiga som det bara finns en av "/




















1 kommentar:

L sa...

aha, lite "dagens outfit" eller? ;)