11 mars 2008

Butterflywings are for winners

Jag sitter i soffan ensam, på dåligt humör, med en ond mensvärk och ett stort blåmärke på låret. Hur är det möjligt att allt kommer på en gång pang poff, när alla vet att det HADE kunnat vara utspritt över flera veckor eller år osv? Och varför i hela friden är jag på dåligt humör? Det är min trevliga mens, den trycker på mina hormoner och skymmer mina glada nerver och delar som jag möjligtvis (förhoppningsvis?) har i kroppen. Trist att min dag är sugig. Jag hoppas att ni andra har fått all min goda energi ^^,

Till råga på allt sitter jag och dricker fil och äter typ fyrtio mackor. Tanken slår mig alltid att jag ska försöka vara lite nyttig fram till sommaren men det går sällan så jävla bra. Tro mig dock då jag säger att jag är så jävla mycket nyttigare nu än vad jag var i mina tankar tidigare. gosH.

Jag tror att jag säger godnatt nu, ingen orkar höra mig klaga. Att jag alls publicerar. HAHAH . Anyway, jag är förhoppningsvis på bättre humör i morgon :) Ciaoo ;*

Inga kommentarer: