2 mars 2008

oh Merde, I'm gonna die in your arms

Jag har totalkärat ner mig i märket Merde. Ser ni vilka vackra skapelser jag itne kunde hålla händerna från tidigare i höst och förra sommaren ? HErregud, jag skulle kunna dö i dem :) Det jobbiga är bara att EN liten liten t-shirt kostar 400 kronor så man (jag) blir ganska så hejhopp-pank efter ett inköp. Samtidigt får man lida pin om man ska vara fin (; (Jag vet att jag vände på "ordspråket", lugn)


På tal om Charlotte Perelli så ska jag till Lena Brosäter med Lena J och Emma om bara en timma. Det ska bli ruskigt mysigt att abra käka middag, gosa och prata ikapp oss om den tid som vi har missat. Tragiskt att jag inte har varit med alla de tre tillsammans sen vi började 1an typ. Mwah, fy skäms Amanda.

Vi hörs sen, bilder från kvällen kommer upp. I Promise :)


1 kommentar:

L sa...

hum, gav inte jag dig denna där vita saken? ;)