31 maj 2009

Söndag

Eh nej, ingen vidare uppdatering under helgens gång. Har haft väldigt fullt upp med dansföreställningar. 4 stycken på 2 dagar korrekt sagt. Det har gått mycket bra och jag är mycket nöjd med både min och alla andras insats. Att leva på adrenalin är en underbar känsla. Det känns tomt nu när det är över. Jättetomt. Vi var några stycken från danspaketet + Maria på udden nu på kvällskvisten för att ha någon slags avslutning men det hela slutade med att vi gick till dansmagasinet och myste p.ga. blåst. Jag tycker så mycket bra om er tjejer. En fantastisk helg som sammanfattade ännu ett underunderunderbart dansår. Jag kan knappt bärga mig till nästa termin. Jag kan avslöja att då ska jag få äran att bli tränare också. På dansmagasinet. Det är typ status.

Just nu, annars då, känner jag mig sliten i kroppen. Den behöver verkligen vila. Men bara tills imorgon, jo för då ska jag och Linnea ta oss runt Ormbergsmilen. Vi båda var ej närvarande igår. Efter det har jag ändå några danslektioner kvar på skolan, dansjobb i sommar och sist men inte minst dancecamp (hahaha) i augusti.

Men vad har alla tänkt att vi ska göra de 7 veckorna som är emellan?

Inga kommentarer: