28 maj 2009

Torsdag

Snart är det dags för årets första gen.rep. Måste packa mina scenkläder, tagga upp och verkligen satsa allt, det ska bli bra. Måste ladda käkarna också, måste tydligen le och skratta under Maricas jazz = lång och jobbig! Själv hade jag föredragit att se ut som en flåsande flodhäst för det är så det känns när man dansar hennes avslutningsdans.

Har varit på skolan idag, hade dans som var mycket rolig. Improvisation är väldigt behövligt och väldigt roligt måste jag säga. Efter det mötte jag upp Amanda Boman för att gå och fika med henne. Vi tog oss en kopp thé oc hen damsugare på T.A och där blev vi i nästan 2 h. Hade kunnat sitta längre men hon hade sin buss att passa och jag hade min mat att äta. Det får helt enkelt bli snart igen.

Nu ska jag plocka fram mina kläder och prova lite. Ha en bra kväll.

1 kommentar:

L sa...

väldigt snart igen! :)