15 maj 2009

Fredag

Hemska tider, jag har blivit förkyld. Har sådär jobbigt ont i halsen då jag sväljer och snoret rinner. Jag som trodde att Yogan skulle rena min kropp och ge mig energi men nej, tvärt om, jag blev en mullvad. Hade lust för en Bodypump idag men ack och ve, då hade jag krälat hem. Istället kommer Lena och Lena hit på en lite solning på Floras. Ingen av dem vet ännu om att jag är förkyld så jag planerar på att chocka dem med en nysning i deras ansikten.

Det blev ingen färgning av mitt hår igår, ska nog göra det ikväll istället. Eller imorgon. Nej, imorgon måste jag göra klart mitt rum så att mamma kan börja tapetsera. Det får alltså bli idag jag färgar håret. Ska även grilla senare, efter min träning som jag inte kommer kunna delta allt för mycket på. Annars ska jag vara med Lena B imorgonkväll och träna igen(!) på söndag. Jag borde vila, men har verkligen inte tid. Skulle också sälja fika på barndanssagan men det skippar jag nog, måste vila ut min snart jättesjuka kropp.

Inga kommentarer: